sweet + malas

hari ni, aku dapat surat cinta dari budak umur 5 thn..huhuhu...budak2 zaman sekarang...advance 2...surat 2 berbunyi...' cikgu, saya suke tgk cikgu...cikgu kecik...macam kakak saya..cikgu tunggu saya besar..saya nak kawin ngan cikgu....kalu besar kekgi, mesti saya sama tinggi macam cikgu'.....camtu la lbh kurang surat die..hhahahaha...pandai da ea...huhu....sabar jer la....budak2..layan jer la..nak marah xleh...suke sorg diri ble baca surat 2..hahahhaha

ni bab malas lak..eeeeiiiiiiiiiiiiii....malasnyer aku nak packing barang..huhuhu..malam ni aku bertolak ke universiti utara malaysia ( UUM ).....wakil UNISZA umtuk majlis kebudayaan universiti- universiti Malaysia....heee.... malas gler nak pcking baju...hukhukhuk..maklumlah..aku ngah cuti sem ni....tp....b beri tanggungjawab wakilkan universiti...xpe...redha, ikhlas...hehehehehe...

k la, kawan2, setakat 2 jer hari nie...huhuhu....

Apabila lelaki mengatakan dirimu seorang yang sombong,
itu lebih baik kerana itu menandakan dirimu sukar untuk didekati
dan kamu telah berusaha untuk menjaga dirimu dan dirinya juga.

No comments:

Post a Comment