pertunanganku di sisi Islam



salam sume.....:)
lamenyer x update blog miss ceymut nie...huhuhu..maklumlah sibuk sket....aku baru masuk sem baru...9hb 9 br nie aku da masuk sem 5..huhu..lg 1thn stgh aku bakal menamatkan ijazahku..huhuhu...chayok2 akma!!! heee....sebelum aku masuk sem baru, aku jadi pembantu mahasiswa...jage budak2 degree baru masuk..huhu...macam2 karenah dieorg nie..ish2..sabar je la aku duk layan dieorg..masing2 da besar kn..student degree la katekan...eksyen 2 mmg ad la melebih2..hahhahahahha..aku memegang unit kerohanian..tugas aku mengejutkan orang dari tdo utk solat subuh..aku menggunakan wisel utk kejutkan dieorg nie..mmg aku kene jage bab semayang dieorg nie..heee..wat pahala....asalkan ikhlas dari hati bile kite nak wat keje 2 kn..btl x?? heeee

rayer ke 5 aku mengambil tarikh menjadi tunangan orang..huhuhu...pkul 4.20 ptg termeterai satu janji antara aku dan akhwan hafis bin akmal hidzri....perkenalan aku dan die bermula di konvensyen pemimpin muda...:) akan ku abadikan kenangan itu..huhuhu....perkenalan di bulan ramadhan amat memaniskan dan melancarkan hubungan kami..alhamdulillah...sumenyer berjalan ngan lancar dengan izin Allah.....aku akan menjage hubungan nie ngan seikhlas hati ini...semoga aku dan die di rahmati Allah selalu..amin....:)











.......doakan kami........

No comments:

Post a Comment