mencari kemanisan di sebalik kedukaan

alhamdulillah..mekaceh kawan2 yg bg byk support...dan..aku x perlu nak bersedih ngan sume hal 2...banyak kate2 yg aku dapat sepanjang aku mencari kemanisan di dalam kedukaan ini....aku x tahu nak cakap mcmne...aku berterima kasih sgt2 kepada kawan2 yg bagi sokongan...kepada tuk wan...mekaceh gak....byk bg semangat...x bg aku bersedih...hehehehe...tuk wan kn degil...hahahahhaha..jgn marah yer tuk wan..nnt cepat tua tau...heeee......:)

kepada fathi...yaang aku anggap mcm adik aku sendiri....:) kate2 yang aku dapat ptg nie...saat ni ialah :

kehidupan ini samalah macam air..dilahirkan dalam keadaan yang suci, putih bersih macam air. Kalau nak ubah air mengikut yang kita mahu perlulah letak perisa yang kita mahu. sama macam kehidupan, kalau nak corak kehidupan, perlu hadapi pelbagai rintangan sama ada kebahagian(kemanisan), kedukaan(masam) dan kesedihan(pahit) agar menjadikan diri kita lebih matang.
 
from : Mohamad Fathi

mekaceh sume...hehehhe..sayang kamu sume tau..hehehehhehe....semoga kalian sume mendapat balasan yang baik2 kerana berbuat baik...
amin...wallahua'lam.....

No comments:

Post a Comment