salam lebaran






assalamualaikum w.b.t....

salam lebaran wahai kawan2 ku sekalian..heee...lg tggl 1 RAMADHAN utuk tahun 2012 nie....so, same2 lah kita merebut peluang untuk mengambil keberkatan di bulan yg mulia ni sebelum ianya melangkah pergi meninggalkan kita semua....ahad ni dah nak rayer!!!!! yyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhoooooooooooooooo!!!!!!!!! dah nak rayer..leh kutip duit rayer..hahahhaha..yg best, aku dapat duit rayer tapi adik2 aku yg besar, x dapat...hahahha..sebabnyer............dieorg ni lg tinggi dari aku ni ha...lg tinggi dari kak yong die nie ha...huhuhu..sabar je la...kawan2...tahun ni aku balik kampung..berayer di kampung....tanah merah, kelantan...huhuhu..meraikan family sebelah abah yang memeluk agama Islam....hehehhehe....tahun ni, abah cakap, die x nak duk umah..nak g jalan2...huhuhu..rayer ke-4 baru ada kat umah..kawan2...kalu nak datang umah, sila lah yer..jangan malu2...heee..rayer ke -4 akma baru ada kat umah...

di kesempatan ini, aku, Fatimah Zaharah Akma Bt Abdul Halim Yap, ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYER AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN...0 - 0 okey...hee...:)

No comments:

Post a Comment