terima kasih ALLAH

alhamdulillah....
setelah byk benda yg terjadi, aku mendapat hikmah yg amat aku x leh nak duga....
kamu.....aku da unblock...kamu nak block aku pun, xpe...its urs......
terima kasih kawan2 sbb x tergugat ngan semua itu...amin...
aku sibuk sgt la skrg nie..tup2, da nak habis sem 4...heeee.....
aku baru lepas join minggu mesra siswa utk bdk diploma bersama2 ngan wirna.....mekaceh wirna..kamu still percaya sama aku.....and....makaceh jugak yer sebab menceritakan keadaan sebenar kat aku pasal si dia...heeeee..jasamu ku kenang.....:)  aku di buli ngan adik2 baru...huhu..bkn aku yg buli dieorg, dieorg yg buli aku...hahahhahaahha..mereka x cayer aku stdnt degree...sebab kecik mereka cakap..hahahahha.....
kamu.....aku da x kisah kamu nak pegi citer kat orang lain, sebab aku da record apa kamu cakap..mekaceh yg terlibat dalam menolong aku mengumpul bukti......haahahahaha..jadi detective CONAN plak aku..huhuhu....

kamu.....mekaceh sebab kamu menyedarkan aku apa yang kamu buat..dan..aku tahu.....mekaceh kerana kamu membuat orang lain memandang hina aku..tapi...x lame pun mereka memandang hina aku...mereka kembali menceritakan pasal kamu kat aku.....

aku nak bercerita sedikit...." a terkilan kerana pakwenyer x cayer kat die..sebab....b lg percaya dekat c....c mengiyakan apa yang d berkate2....a membawa diri krn kehilangan pakwenyer dan a baru sedar siapa c...a mendapat kawan e, f, g, h....mereka rupa-rupanya penah di kenakan oleh c...."

mekaceh....(",)

No comments:

Post a Comment