no title

salam semua...dah pukul 3.45 pagi..aiyak..biar btl aku x tdo lg..hahhahaha...maklumlah banyak keje nak di settlekan sebelum aku balik bercuti..huhu....x sabar nak balik umah sebenarnyer nie...aku br siap wat proposal utk prgram motivasi sekretariat 1 malaysia unisza..bkn senang tau x..huhuhu....
ptg td..punyer la syok tdo..hahahaha..tapi aku di kejutkan oleh baby..adik bongsu aku...die call...huhuhu..umi cakap, die cari sendiri no aku kat hp abah..hahahha..dah pndai nampak..huhuhu...






budak gemuk n chubby ni la yg call aku..kejut aku tdo..da la wat lawak...adoi..die yg bg salam..die jugak yang jawab salam..hahahhaahahha....maklumlah, adik2 mmg rapat sket ngan aku..anak sulong katekan..hahaha...mcm2 baby tnyer aku..bila nak balik lah..cakap rindu lah...tnyer nape x balik lagi lar....dah la cakap pelat...hahha..tapi aku faham jer walaupun pelat..biase la, budak2 kn...huhuhu...sabar deh..nnt kak balik...tunggu....:)




ni gambar budak2 kelab penyelidikan pusat seni dan warisan unisza...pg td, ad meeting bersam encik zul..merangkap penasihat utk penyelidikan asal usul masyarakat terengganu...nnt aku kene balik awal tau...sebelum kuliah bermula untuk proceed penyelidikan nie..huhu...nasib la kene dtg awal...xpe..x kisah pun.....biase la..tanggungjawab..x baik mengeluh tau..heeee...patut bersyukur sebab pusat seni percayer utk wat artikel n dokumentari untuk universiti, negeri tau..bangga 2....hehehe..nnt aku hanya lead tgk budak2 dip buat keje...kene wat storyboard plak la aku jawabnyer..huhu...balik meeting td, aku makan..kemas2 brg sampai lah tengahari...huhu..letih2..banyak sgt barang..penuh ngan buku, kasut, sandal, beg berbanding ngan baju..huhu...well...perempuan kan..heee

3 hari berturut2 aku bukak kaunter utk pengambilan ahli baru untuk sekretariat 1 malaysia..huhu..sambutan agak memuaskan daripada adik2 baru dan adik2 lame...borang siap habis..kecian lak adik 2, x cukup borang..sabar yer dik, nnt kak bagi balik borang 2 deh..nnt kita akan bukak balik kaunter 2..huhuhu....nnt sem depan la kak terpaksa bukak yer dik..sebab...kak da nak balik cuti sem..hahahhaha...cuti pose n rayer...heeee....wat adik2 baru, belajar rajin2 tau...kak ingatkan korang da x cam kak jadi pembantu mahasiswa hari 2..rupe2nyer, korang cam lagi kn..huhuhu..bagus la 2...elok la 2 korang tegur, kalu nak harapkan kak, mmg x ingat sume....hehehe...special wish to ese, hasif, aziz, dan mat yie..knl korang mmg best...kak knl korang sebab minggu mesra siswa 2 kn....huhuhu..rapat cam adik beradik da..leh kongsi pape pn..hahaha...tapi korang suke buli kak..huhuhu...da la leh detect kak x leh sebut huruf r and s...hahahhaha..jaat korang tau x...da la pnggil kak budok..hahahha...kak doakan korang sume berjayer dunia n akhirat yer..:)

esok pagi2, sebelum aku balik, aku kene g jupe pegawai asrama dulu sebab nak settle kan pasal penginapan nak dtg awal nnt utk prgram penyelidikan 2...huhu...lepas 2, baru la aku leh balik...huhuhu....xpe2..sabar2 yer akma...boleh balik umah dah esok...heee..k la yer, ni jer coretan utk pagi buat2 nie..sume org da tdo..aku jer baru nak tdo..huhuhu..maklum lah..burung hantu..hahahha....jam menunjukkan pukul 4.06 pagi..tdo dulu la yer kawan2..lewat tahap dewa da nie....bye..salam...

No comments:

Post a Comment