kasihku

selamat malam kawan2...
malam2 buta ni, aku nak citer pasal baju rayer..heee..pose x lg, da nak ckp pasal baju rayer..hahahha...biase la 2..excited nak rayer thn nie...hehe
ptg td, lepas hbs paper financial management, abah call...tnyer balik ker x...da lame x balik..rindu katenyer..biase lah...anak manjer...aku mmg manje ngan abah...umi pn aku manje gak..heee....aku pun terpakse la balik..sedey kot dgr umi n abah cakap gitu..hukhukhuk...iyer umi..kak balik...
balik2 jer, umi cakap ada baju dalam almari bilik die...aku pun, g la bukak..tup2...dapat baju rayer..hahahaha...setakat ni, baju rayer da ada 3 pasang..byk 2...nnt nak beli lg...maklumlah...suke pakai baju kurung..hehehe....tahun nie..tema kami sekeluarga, coklat..nape coklat??? ha....ada jwpnnyer tersendiri..hahahha....xleh nak cakap..bahaya..opppsssssss....huhuhuhu....
alhamdulillah..setakat nie..aku dengan tenang menjawab final exam....lagi 2 paper...commercial law n organizational behavior...huhuhu...organizational behavior ni aku suke time belajar..sebab....belajar sifat2 manusia...hahahha...dah la lect macam ayah..huhuhu..slow motion but steady n penuh ngan kate2 yg berilmu...maklumlah..lect katekan...org yg mmg pro bab mengkaji manusia nie..dalam kelas die...terpulang kat kite nak g pkul bape pn..x penah nak marah..huhu..best....:)
aiyak...ni da lebih nie..td cakap nak citer pasal baju rayer jer kn..x pasal2 masuk citer belajar..heee...xpe kan kawan2..berkongsi ilmu katekan...heee...ok la..malam2 buta ni, aku ngah layan lagu istikharah cinta..my favourite song....hehehehe..best..lagu yg boleh membuatkan aku menangis sejenak...hhhmmmm....kawan2...kalu free, dengarlah lagu tu...hayati lirik..ada org suh aku dgr lagu nirvana band...sudah cukup sudah....:(
aku da dengar pn lagu tu...sebab....kawan aku suke pasang lagu tu...aku siap hafal lirik lagi..nyanyi depan kawan2..hee...normal la tu...keadaan aku sekarang nie, alhamdulillah...aku da ok...da tenang...kadang2 jadi sengat gak sebentar..hahaha...aku da x nak berperang dalam facebook..sebab...kadang2, aku x kate or tuju kat die pn..tapi...die teraser..hahahahahahahahha...lawak2..macam budak2...sabar awak..saya x kate kat awak pun....x de niat pn nak kate kat awak..hehehehe...awak kan kenal saya camne...kalu x, x kan orang percayer kat awak..x gitu?? huhu...
aku nak ucap mekaceh kat kak la...a.k.a..kak long...sebab...time aku nangis..die yg ada..die yg menceritakan kata aku ape yg die buat...xpe la kak long..adeq faham..sebab adeq ada kak long, kawan2, papa kat sini..papa pn bg sokongan time adeq sedih...papa pun suh pilih kawan baik2 walaupun di mana kita berada..heee....n ada jamil firdaus..yg sentiasa bg sokongan kat adeq...heeee...mekaceh awak.....mekaceh sebab awak pun menceritakan hal sebenar kat saya....huhuhu..walaupun pedih...xpe..orang cakap pasal kita, kita wat x tau jer kn..hahha..maklumlah..kita kan muka tembok...x peduli orang cakap or maki hamun..hehehe...kita sarupa..sekarang aku ada teman hati...yang sentiasa bg sokongan...walaupun jarang berjumpa..tapi...die lebih percayerkan kat aku...mekaceh yer my love...hehehe....
mekaceh gak kat kak na, fiza, ika...hehehe...u all r da best frenz....truthly frenz...:)
alamak...macam byk la plak aku bercerita malam2 buta nie..huhu...biase lah..ada orang penah cakap kat aku yang aku boleh wat novel sebab aku kan suke bercerita..hahaha...k la, stop dulu..nanti aku story lagi yer...salam ukhwah.....

No comments:

Post a Comment