perjalanan yang amat meletihkan..
alhamdulillah..aku selamat sampai tganu pkul 3pg tadi...
hati ni gembira sbb dpt jupe dia...hehehe.:) first date kot...haha
sepanjang aku berada di simpang renggam, mcm2 yang aku rase...perasaan yang pelbagai..begitu unik..huhuhu...family angkat aku, amat baik...aku sayang mereka...aku pun sayang family ataa n maak...hehe:) aku dilayan begitu baik sampai aku nak balik pun rase sebak teramat..hukhukhuk..puas aku menangis..mekaceh mak n ayah...mekaceh maak n ataa..mekaceh sume...orang KIMMA mmg best..aku dapat g main bwling lepas meeting..hehehe..bowling yg pelik..hahaha....
prgram 1 Malaysia ni gak, aku dapat knl ngn KUN..hahaha..kun senget..hahaha..die seorg yg amat pelik tp baik hati..walaupun aku asyik gaduh ngn kun, tp mmg aku dapat rase mcm kami btl2 adk bradik...hahahaha...kenangan yang susah aku nak dapat....hehehe....sayang kamu sume..:)

No comments:

Post a Comment