peluang kedua

alhamdulillah..aku bertambah sht..
trauma ku dah hilang sedikit demi sedikit...
ya ALLAH..ampunkan dosa2 aku, dosa umi abah ku, dosa adik2 ku...kau letakkanlah kami di kalangan orang yang baik2 ya ALLAH....jauhkan lah kami dari sebarang kecelakaan....amin..:)
bersyukur aku ke hadrat mu ya ALLAH..
aku di berikan peluang kali kedua untuk hidup...untuk melihat alam yang nyata ini...
tatkala hijabku ditutup..hanya satu yang aku fikirkan..umi dan abah....sedey nyer ya Allah...aku x tau nak luahkan mmcne apa yang aku rase waktu itu...hanya KAU yang mengetahui...
aku hanya insan biase...yang melakukan kesilapan..yang kadang2 terbuai dengan bisikan SYAITAN DURJANA itu...aku akan hargai peluang yang telah ENGKAU berikan ini kepada aku sebaik yang mungkin....

No comments:

Post a Comment