kehidupan lebih sempurna

alhamdulillah...sume dah settle..kembali pada yg asal..
buruk2 pn, tetap kawan baik n terima jer lar..btl....die jujur n baik..tp lepas ni, jgn amik lg kesempatan yg ada atas kesempatan...orang lain x tau, tp kiter berdua tau..rahsia kiter..xpe la..pape pn, saya x salahkan awak...saya tetap ada ngan awak..saya tau awak wat mcm 2, mesti ada sebabnyer kn...saya sayang awak..awak kawan saya dunia n akhirat...
4 my ex, saya mintak maaf....saya tau saya yg jahat..macam2...saya xlayak 4 awak...u better ok than me...saya akan doakan terbaik untuk awak..saya akan cuba buang memori kiter...2 yg lebih baik...keje baik2 yer...nnt nak kawin, jgn lupe jemput tau...kalu nak jemput ler...:) kalu xleh nak maafkan, xpe..saya faham...xpe awak...
sekarang nie, saya da ada orang saya sayang..saya harap, hati ni tetap ngan die sampai bile2..andai jodoh saya ngan si dia...:)  amin....same2 la berdoa..saya ada family yg memang sentiasa ada dalam hati ni sampai mati...:)

No comments:

Post a Comment