hahahaha

adoi...nak bermonolog sorg la plak rasenyer...aduh!!!!
sabar jer la...
luah pun susah...ye la..orang lain pn leh gune fb 2...saje2 jer kn...xpe la....
mybe die x faham mksd aku kot....aku cakap, takut orang lain yang chat ngan aku..ape r....takut gak aku..kalu2 aku salah chat kn..dah die kate kwn die main fb die sekejap td..ish...
ni la...miscomm ore kato..hukhukhuk..xpo la..ssabor jer la....:)
pape pn, mmg aku sayang die..x di nafikan...die yang ada dlm hati aku ni ha..so, mmg aku sayang die la..:)

malam ni nak balik u dah....esok da start kuliah..hukhuk...bermula la episod aku menjadi budak law lg..ish..case stdy aku ni ha..8 pages kot..nak terang kat sir 1 hal...nak fahamkn 1 hal...tup2 time present, leh pulak bdk2 ni tnyer.. x ke naya..adoiiiiiiiiii....poning den ni ha....tibe2 kuar nogori lak...hahaha..

No comments:

Post a Comment