080511

assalamualaikum w.b.t....
hai semua...saya dah active blog saya...banyak yang saya ingin kongsi ngan awak semua...saya dah habis sem 2...dah 1 thn saya belajar..sekejap jer mase..lagi 3 thn nak habiskan degree...susah jugak final baru2 nie..tp alhamdulillah..saya menjawab sedaya upaya saya...kawan2...cuti2 nie jgn makan banyak sangat yer..nnt berat badan naik..huhuhu...saya nak cari keje lar..sebab..cuti 4 bulan...lame sangat...kawan2..saya ada kawan baru..yang rapat...die baik sangat2...alhamdulillah..bersyukur dapat kenal ngan die..awak semua pun apa kurangnyer..semua baik2..bertuah saya memiliki awak semua...bertuah saya mempunyai famili yang sentiasa terbaik untuk saya...050511....pada tarikh nie..uncle saya meninggal..nahas jalan raya..time maghrib plak 2....takziah...walaupun uncle wee bkn islam, tapi saya tetap mendoakan untukknyer...k la, nnt saya bercerita lagi..nak g atar adik dekat UMT plak nie...bye...c u again...salam...

No comments:

Post a Comment